Saturday 26 November 2011

dia ...

dia call aq xdi . betapa suke nye aku dye call aku ! :) dye cakap dye rindu aku , sebab tuh dye call aku . haha :D aku rasa aku masih sayang kan kat dye lah :) , hehehe .. dalam hati aku memang xde lelaki yang aku minat , tapi dulu aku adalah minat kat mamat nie . dye smart , body dye membuat aku jatuh cinta <3 huhue :D tapi sayang nye dye xsuke aku !! :') aku terima jer lah , bukan jodoh aku ngan mamat nie kowt . tapi aku rase dye ade gakz lah perasaan kat aku . tapi xthu lah ... kadang2 aku tengok kawan-kawan aku sume ade pakwe !! aku jer yang xde . aku xtahulah kenapa ?!! dulu aku memang sering berpacaran . hahahahaha :D sekarang jer aku dah laen . semenjak aku putus ngan fahmi :( mungkin aku ngn dye xde jodoh . kalau lah malam tuh xkan terjadi . aku dan dye akan tetap bersama selamanya :') sepanjang aku kapel ngan dye bahagia jer hidup aku nie . xpernah pown gadoh2 ngan dye . memang dye lelaki yang baik di dunia dan di hatiku ..
I Love Music

0 comments:

Post a Comment