Friday, 20 April 2012

i cant be strong

ermm :( bakpe dengan saya nie ? haishh =,= . orang tengok saya macam takde semangat dalam diri . saya rasa diri saya langsung tidak terurus . belajar pown entah kemana & bilik bersepah2 . bakpe sekarang nie saya dokleh lupakan dia , hah ? hati saya sakittt sangatttttt :'( baru kapel 2 minggu tapi selalu ingat kenangan bersama dia . saya nak text dia tapi saya janji dah xnak kacau dia lagi . saya kabo kat dia saya redha dengan apa yang dah terjadi . tapi sebaliknya ............. 

     saya selalu berangan , saya nak jaga dia molek2 , setiap pagi tweet selamat pagi , sebelum tido ucap selamat malam , macam-macam laa . tapi kalu saya fikirkan , tak guna jugak kalu kapel ngn orang yang x mencintai kita kan ? saya pown dok faham laa dengan dia , saya tak tahu nak buat dia yakin yang saya sayang sangat-sangat kat dia . saya tak niat nak maenkan perasaan dia . tolong laa , beri saya peluang yang terakhir untuk bahagiakan awak .

I Love Music

0 comments:

Post a Comment