Wednesday 25 April 2012

merawat hati

takdi saie ade bace blog orang . dia bagi tips merawat hati yang terluka . tips yang pertama


     --> jangan hubungi pasangan anda


  tapi dah lame saya tak text dye , fb ngan twitter pon saie remove dia . nombor telefon & text 
 dia yang dulu-dulu saya delete . termasuk laa gambor saya dan dia :'(

     --> jangan biarkan anda berseorangan

  sejak kebelakangan ini , saie selalu bersendirian . saie takde mood nak maen gurau-gurau dengan
 rakan-rakan saie . saya rasa berasa tenang kalau berseorangan tapi dipenuhi dengan kesedihan dan kesunyian . bukan sahaja kehilangan orang yang tersayang tapi rase kehilangan kawan-kawan dan mama :(


     --> sibukkan diri

   kimie pown bagi tips nie kat saie . macam mana saya nak sibuk sedangkan saya mase sibuk pown 
 teringat kat dia . aduhai , saie rasa nak pergi bercuti je . tapi takde masa :( 


saie akan terus berusaha untuk lupakan dia . saie percaya ramai lagi lelaki yang lebih baik daripada dia . insyaallah . lagipon saya dah berhenti tusyen , sebab saya dah tak nak tengok muka dia . hati saya akan merana setiap kali tengok muka awak .
I Love Music

0 comments:

Post a Comment