Tuesday, 10 April 2012

Patah Seribu

ya allah , peritnya hati ini bila putus cinta . sekarang baru aku tahu mengenai cinta . selama nie aku tak kenal apa itu cinta ? mamat nie laa yang membuat aku kenal apa itu cinta . dan mamat nie laa membuat aku patah hati . aku memang susah nak jatuh hati pada seseorang . mamat nie dah berjaya buat aku jatuh hati padanya . aku kapel dengan dia 2 minggu je . tapi aku sangat menyesal dengan keputusan aku . aku tinggalkan dia :( tapi tak lame tuh , aku berasa bersalah dan aku rasa yang aku sangat sayang kan dia .sampai sekarang aku tak boleh lupakan dia . aku teringat apa yang dia buat untuk aku selama aku kapel dengan dia . sekarang nie pown dia dah ada girlfriend . so , aku tak bole nak halang dia . aku akan bahagia kalu tengok dia bahagia . aku tak berniat untuk mainkan perasaan dia , kalu lah aku betul2 nak maen kan dia dah lama aku kikis duit dia dan aku tak akan lepas kan dia selagi duit dia tak habis ! soryy , aku bukan jenis macam tuh .
I Love Music

0 comments:

Post a Comment