Friday, 29 June 2012

--> salah ke apa yang aku buat nie ? cuba menjauhkan diri daripada orang yang telah banyak menolong saya . saya menjauhkan diri sebab saya rasa hubungan saya dengan dia semakin berjauhan . cara dia bercakap dengan saya pown dah lain , tak macam dulu ! ermm , entah laa . satu lagi perangai dia yang saya menyampah sangat "memaksa" ! 

 dia suka cakap bohong ! kalu saya marah sangat cakap bohong . saya bohong sebab malu nak amek duit yang awak bagi kat saya ! dia sangat cerewet , sampai kawan-kawan dia yang lain tak suka dengan perangai cerewet tuh ..

 tapi saya tak boleh buat dia macam nie . sebab dia dah banyak tolong saya , kalau takde dia entah ape yang dah jadi kat saya :) kalau dia takpernah tolong saya , dah lama saya tak layan dia . kawan-kawan saya pun benci dia . tapi nak buat macam mane , saya terima jelahh . walaupun dia tuh saya anggap dia mak saya sendiri .
I Love Music

0 comments:

Post a Comment