Thursday, 26 July 2012

bulan yang mulia

   alhamdulillah , hari nie kita dah berpuasa yang ke-7 hari . tahun ni saya raya dengan papa , kat terengganu . membosankan :( tahun-tahun yang lepas saya raya dengan mama , tahun nie je saya raya dengan papa . untung la , semua orang ade baju raya , tahun nie papa saya tak bagi duit untuk shopping :( tak raya la aku . tapi takpe , saya redha dan bersyukur apa yang ada . saya tak kisah kalau tahun nie saya tak bahagia macam orang-orang lain . tak semestinya kalu hari raya kita mesti bahagia kan ? saya akan bahagia kalu tahun nie saya puasa penuh kerana Allah S.W.T .
 
I Love Music

0 comments:

Post a Comment